La presentació del meu blog

Tota persona, té algun hobbie, quelcom que li encanti fer.
En el meu cas és el ball.
Desde fa molts anys practico la dansa, i aquesta m'ha aportat moltes coses bones com per exemple amistats, el bé què m'ho passo i disfruto ballant, els fars de riures que ens hem fet...
En la dansa hi han molts estils diferents: dansa clàssica, contemporànea, break, hip-hop, jazz, funky, house, popping, looking, techno...
Hi haurà una explicació de cada estil, també hi hauran videos, i diferents gatgets amb enllaços a pàgines i blogs interessants. També hi haurà un apartat on explicarè coses sobre el grup de funky i contemporani en que formo part.
També us convido a que participeu en aquest blog, en què deixeu la vostra opinió, que em digueu alguns artícles que us agradaria que hi haguès, podeu dir-me els vostres dubtes i si puc ho us els contestarè.
I també us animo a que balleu!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "La presentació del meu blog"

Publica un comentari a l'entrada