ELS MILLORS BLOGS DE 4rt

M'he mirat una mica tots els blogs de 4rt i tots estàn molt bé. Però de tots aquests els que més m'han agradat han sigut:

El de la Laia Codines. Aquest blog tracta sobre el cinema. Té diferents articles on hi ha realitzada una enquesta sobre el què sap la gent del cinema, quins tipus de pel·lícules mira la gent, quantes vegades va la gent al cinema...
Apart de l'enquesta te molts altres articles on també hi ha un podcast realitzat per ella.

També m'ha agradat molt el del Sergi Ribes anomenat La Moto i Jo.
Té molts articles també on hi ha la història de la moto i moltes imatges. També ens fa fer una enquesta per saber més coses sobre les motos i un vídeo realitzat per movie maker on hi han imatges de motos.

Anem amb moto és el títol de l'últim blog què m'ha agradat més i es del David Gaya.
En aquest tornem a parlar ja de motos al igual que el del Sergi. Però el què m'ha agradat més és la manera com ho a organitzat tot i la calitat dels artícles.

Moltes felicitats als tres!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "ELS MILLORS BLOGS DE 4rt"

Publica un comentari a l'entrada